درس مَرس

مشاوره تحصیلی درس مَرس

درس مَرس

مشاوره تحصیلی درس مَرس

درس مَرس
طبقه بندی موضوعی

رژیم تفکر و رفتار !

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ب.ظ

دوستی گفت من رژیم دارم.
گفتم: شما وزن متعادلی دارید. نیاز به رژیم نیست

او گفت: رژیم در تغذیه نیست

رژیم تفکر و رفتار است...
در این رژیم اجتناب می کنم از:
۱- افکار منفی
۲-آدمهای منفی مخرب و غیرسازنده
۳-کسانی که لبخند را از من می گیرند.

۴-آنهایی که باعث میشوند سایه غم و حسرت بر نگاهم چیره شود .
۵-آنها که باعث می شوند اعتماد به نفسم را از دست بدهم .
۶- آنهایی که چوب لای چرخ زندگیم می گذارند .

او گفت :اگر یک ماه این رژیم را رعایت کنم ؛ کلی از بیماریهای فکری و وسواسی من کم میشود و کیفیت زندگی ام بالا میرود

🔹 به راستی که تک تک ما به چنین رژیمی شدیداً نیاز داریم...

 دکتر اشجاری(روانشناس رفتاری)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی